
Nyheder
Hilsen fra Nanna Høyrup
Hej gode Å venner
Her er et lille indblik i mit byrådsarbejde i Halsnæs Kommune, hvor jeg blev valgt ind november sidste år. Jeg er ved at lande godt i det hele, og håber denne bid kan være med til at give flere af jer lyst til at dykke ned i det lokalpolitiske arbejde.
Kh Nanna Høyrup
Jeg håber at vi ses på landsmødet i maj, hvor jeg vil glæde mig at tale med jer om forslag, ønsker og spørgsmål omkring byrådsarbejdet.